Always be my fav tumblr-ians

by - 07:05:00

Heyyo! Korang ada tumblr? Tak tau apa itu tumblr? Okay Tumblr itu adalah sejenis social media app yang dapat memuatkan 1001+++ gambar dari seantero dunia dalam satu masa. Well maybe bagi korang yang tak minat photography akan mengatakan app ini sangat membosankan. Tapi bagi saya, sejak wujudnya tumblr, kehidupan saya menjadi lebih indah. Dengan adanya Tumblr, saya boleh memuat naik gambar cun melecun saya hahahhahah.

  Okay back to the topic, sebenarnya pada entry kali ini saya ingin share dengan anda tumblrians yang saya adore. Di bawah ini adalah senarai top 5 tumblrians yang saya adore...

1. Little Miss Paintbrush ( doodle)




url : http://littlemisspaintbrush.tumblr.com/

2. Studyiqn ( Studyblr)


3. Converse & Jeans 



4. Marblemine



5. Sunhnnflower


.
.
.
.
Kelima-lima di atas memang thorbaikkkkk :) like seriously tak menyesal follow diorang. Gambar-gambar dalam tumblr diorang memang style belako. 

You May Also Like

0 comments